DE “PERCEPTIE VAN GROEI” LEVERT JE MEER KLANTEN OP

“People will go where they are given increase” – Wallace Wattles

Te veel solopreneurs, vooral vrouwen, hebben de neiging om hun successen te bagatelliseren. De meesten staan niet even stil om te vieren wat ze daadwerkelijk hebben bereikt. Anderen zijn te verlegen om te delen hoe goed het gaat, uit angst om op te scheppen. En ja, opscheppen is vervelend als de intentie is om anderen zich minderwaardig te laten voelen

Opscheppen is NIET waar ik het vandaag over heb.

Ik heb het over het delen en vieren van successen om anderen te inspireren jouw voorbeeld te volgen. Weet je, ik geloof dat diep van binnen jouw klanten en prospects WILLEN dat jij het goed doet. Ze willen erop vertrouwen dat je weet wat je doet en dat je daarin slaagt.

Zo niet, dan kunnen ze zich als jouw “proefkonijn” gaan voelen en bang worden dat je je “touch” bent kwijtgeraakt. Ze kunnen het gevoel krijgen dat ze voor deskundig advies of vakkundige coaching misschien naar iemand anders moeten gaan.

Ik geef je een voorbeeld: als je in een kapotte, gedeukte auto naar het huis van een klant rijdt, zal hun perceptie van jou heel anders zijn dan wanneer je in een glanzende luxe auto komt aanrijden. Het maakt deel uit van de Perceptie van Groei.

Als je met klanten werkt is het belangrijk dat jij bewust bezig bent met HUN Perceptie van Groei.

Weet dat al je potentiële klanten op zoek zijn naar groei. Het is een diep menselijk verlangen en inherent aan de hele natuur. Het is de fundamentele impuls van het universum.

Alle menselijke activiteiten zijn gebaseerd op de wens om te groeien; mensen zijn op zoek naar meer voedsel, meer kleding, beter onderdak, meer luxe, meer schoonheid, meer kennis, meer plezier, meer leven…

MEER!

Het verlangen naar meer welvaart is niet slecht. Het is normaal en natuurlijk om te verlangen naar een meer overvloedig leven. En omdat dit verlangen het diepste instinct van onze natuur is, voelen alle mannen en vrouwen zich aangetrokken tot die persoon die hen meer middelen van bestaan ​​kan geven.

Wees je hier bewust van en breng de zekerheid over dat jij dit aan ieder mens waarmee je in contact komt, kunt geven.

Geef de indruk van vooruitgang bij alles wat je doet.

Doe dat zonder te liegen of te doen alsof. Hoewel dit vanzelfsprekend is voor mij en hopelijk ook voor jou, wil ik het toch even benoemen. Geef de indruk van vooruitgang bij alles wat je doet zodat alle mensen ook de indruk zullen krijgen dat je vooruitstrevend bent en dat iedereen die met je meeloopt die vooruitgang met jou kan maken.

Geef die indruk zelfs aan de mensen die je privé ontmoet, zonder enige gedachte aan business of verkopen. Geef ze de Perceptie van Groei.

Voel dat je rijk wordt en neem anderen mee op je pad naar rijkdom. Ga niet opscheppen over jouw succes en praat niet onnodig over het vele geld dat je verdient. Waar geloof is, is  opscheppen niet nodig. Daar waar je een opschepper vindt, vind je iemand die stiekem twijfelt en bang is.

Perceptie van Groei gaat niet alleen over geld en succes.

Het kan gaan over meer mogelijkheden voor zelfzorg, meer tijd met je kinderen en vervulling in je leven….

De sleutel is dat je subtiel MOET zijn in je Perceptie van Groei. Onthoud dat we het hier alleen hebben over AUTHENTIEKE marketing. Over eerlijk en integer zijn. Niets anders. Het laten vallen van hints in je e-mails, in je blogs of social media-updates. Er zijn zoveel manieren waarop je het op een subtiele, authentieke en integere manier kunt doen.

Er mag geen mismatch zijn in de perceptie. En voor ons soort bedrijven is de manier waarop we ons leven leiden net zo belangrijk voor onze groei als de manier waarop we ons bedrijf runnen.

De boodschap die ik deel over wie ik ben in mijn marketing is dat,
ja, geld belangrijk is.

En dat geldt ook voor familie, veel vrije tijd en dingen doen die ik leuk vindt. Mijn mooiste leven leiden is zinvol werk hebben, hartsverbinding maken met mensen en heerlijke mooie levenservaringen creëren.

DAT is voor mij rijkdom en daarom deel ik met anderen wat ik doe. Om hen te INSPIREREN om hetzelfde te creëren in hun eigen leven, terwijl ik de Perceptie van Groei koester.

En jij dan?

Hoe deel jij je “groei” met jouw prospects en klanten?

Hoe vier jij je successen? Heb je je klanten en prospects de Perceptie van Groei gegeven of is het de perceptie van een vlakke lijn? Of ben jij nog steeds het best bewaarde geheim van je markt?

Wil je aan de slag met je ZICHTBAARHEID en GROEI als mens en als ondernemer?

En wil je weten hoe je dat kunt vertalen naar meer impact, ideale klanten en hoe je daarmee door je inkomensplafond kunt breken? Weet je al een tijdje dat er in je bedrijf een transformatie nodig is? Misschien moeten we even praten.

Let’s Talk!!

© 2021 Francien van den Boomen – Alle rechten voorbehouden.

Mentor voor mindset, marketing en manifestatie. Oprichter van de Manifesteer Business Academie (MBA) en Spirituele Ondernemersschool (SOS). Ontwikkelaar van het KlantenMagneet Systeem™, het bewezen stapsgewijze programma om meer ideale goed betalende klanten aan te trekken, meer omzet te manifesteren en meer tijd te hebben om van dit alles te genieten.

Snelstart geheimen ebook

Mijn SNELSTART GEHEIMEN

3 Nieuwe Klanten In 30 Dagen

GRATIS E-book als een buitengewoon
tool om meer geld te verdienen met
ideale goed betalende klanten.

Categorie

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.